Řada měst se snaží o to, aby se cyklisté mohli pohybovat na různých místech, včetně centra. Ne tak Praha 1, kde je postup zcela opačný – zákaz vjezdu cyklistům v denních hodinách do některých částí města. Aby toho nebylo málo, v památkové zóně se objevila řada nových značek, bílé pruhy a symboly na kostkách.
Copak za dopravní obsluhu je tento pán?
Pozadí celé nesmyslné akce je objasněno v článku Cyklisté už centrem Prahy neprojedou, přibyly značky se zákazem. Po motorových vozítkách seagway pro turisty, kteří neujdou ani pár set metrů pěšky, se pozornost vedení Prahy 1 zaměřila na cyklisty projíždějící centrem do práce nebo jezdící tam pracovně – Messenger.
V centru Prahy jezdí všude auta z důvodu dopravní
obsluhy… určitě
Na jednu stranu tak Městapo (doplněné asi o úředníky) bude odchytávat cyklisty (a třeba koloběžkáře, drsné inline bruslaře, apod.), a na druhou stranu nikomu ze zodpovědných osob nevadí, že ulice a náměstí s povoleným vjezdem pouze pro místně příslušnou dopravní obsluhu mají automobilový provoz na úrovni hlavní silnice. Naprostá většina těchto aut přitom porušuje zákaz vjezdu do zájmových oblastí. Více na fotkách.
Copak za dopravní obsluhu je toto vozidlo zajíždějící do
slepé ulice?
Cyklisté jsou tak největším nebezpečím pro centrum Prahy, a čilý neoprávněný provoz aut nikoliv. Logika vedení Prahy 1 je bezbřehá a nevysvětlitelná. Stejně jako akce TSK s „počmáráním“ kostek bílou barvou. EU výmysl to není, neboť tady chybí cedule „Tento projekt byl podpořen grantem EU xxxxx“. Ani nemůže být, evropské země, i ty unijní, cyklisty ve městech naopak všemožně podporují.
Další dopravní obslužník ve slepé ulici – pozor, mohl by mu tam
zavazet cyklista!
Pracovníci TSK jsou výtvarně nadaní
V ulici Jilská je vjezd povolen pouze dopravní obsluze, aut tam ale
mnohdy jezdí jako na hlavní silnici – v odbočce do Vejvovody je potom
zákaz vjezdu cyklistů
Copak je to za dopravní obsluhu? Vůz s SPZ 3SY 9795 tam zřejmě hodně
obsluhuje