Zima pomalu přichází a správný skialpinista se už připravuje na sezónu. Dynafit velmi dbá o vzdělávání svých prodejců. Dvoudenní školení na Dachsteinu sestávalo z odpoledních prezentací i praktických ukázek týkajících se vázání a stoupacích pásů. Druhý den se vybavení testovalo na sněhu ledovce Dachstein ve 2500 m. Bylo to hezké otevření sezóny, do které jde Dynafit připraven a věříme, že se to projeví na bezvadném zákaznickém servisu.
Manuel pracuje ve vývoji vázání (CLICK TO ENLARGE)
Pro nové vázání Beast 16 je nutné vyměnit klasickou úpravu paty boty
za rozšířenou (CLICK TO ENLARGE)
Manuel navrtává kování patky do boty (CLICK TO ENLARGE)
Takhle vypadá bota, připravená pro vázání Beast (CLICK TO
ENLARGE)
Při montáži špičky vázání Beast se nejprve musí namontovat
„henten bazmek“, který vymezuje limity otáčení špičky (CLICK TO
ENLARGE)
Nejprve se utahuje navolno akušroubovákem… (CLICK TO ENLARGE)
…finální dotažení se dělá ručně (CLICK TO ENLARGE)
Vyladění polohy patky (CLICK TO ENLARGE)
Rozborka a zborka patky vázání TLT Radical, pro vázání Dynafit lze
kupovat jednotlivé náhradní díly (CLICK TO ENLARGE)
Manažer Pomocy Josep Castellet vysvětluje jak je to se stoupacími pásy,
Pomoca je nejstarším výrobcem pásů, nová továrna ve Švýcarsku patří
stejně jako značka do skupiny Oberalp, stejně jako Dynafit, Salewa a Wild
Country (CLICK TO ENLARGE)
Josep pracoval 4 roky v Bratislavě, takže si s martinským chalanom
Doskym rozumeli aj po slovensky (CLICK TO ENLARGE)
Důmyslný nůž na pásy od Pomocy (CLICK TO ENLARGE)
Trénink řezání… (CLICK TO ENLARGE)
Jižní stěny Dachsteinu v podvečer (CLICK TO ENLARGE)
Nová gondola míří na ledovec Dachstein (CLICK TO ENLARGE)
Parádní podzimní inverze (CLICK TO ENLARGE)
Školitelé a školení… (CLICK TO ENLARGE)
Jo jo, na vazani Dynafit Radical lze kupovat jednotlive nahradni dily, ale jednoduse menit brzdicky jako u Vertical ne.
Palec dolu!
Hore zdar,
Lenka K.
Ano, to ze sa neda odmontovat brzda je nepekne. Pri najblizsom viazani by som preto vazne uvazoval o alternative (Plum alebo ATK RAIDER12).
Zatial je ale dobre riesenie Vertical FT12, do ktoreho sa daju kupit kedykolvek bez problemu susiastky a ktory funguje k plnej spokojnosti (nemam dovod menit na nejaky Radical model).
Mimochodom, tu rozborku a zborku ste robili komplet? Alebo ste len odmontovali rotujucu cast zo statickej?
V ramci predsezonnej pripravy robim aspon to, ze odmontujem patku a namazem ten hlinikovy diel. Je to zbytocne, ale je to sucast mentalnej pripravy :}
Ahoj Matus,
take bych radeji zustala u Verticalu, ale ted uz nikde nemuzu sehnat 110mm brzdicky, ktere by pasovaly na moje nove lyze, takze asi budu nucena zakoupit model vyvinuty pro menavky :(.
U Plum me trochu strasi mohutny naklon vpred (patka vyrazne vys nez spicka), ktery je prima na firnove kuloary, ale do prasanu nic moc. A ty brzdicky jsou zrudnost ;).
Hore zdar a z jiz zasnezenych Alp preje fajnovou sezonu,
Lenka K.
http://www.rei.com/…brakes-110mm
http://www.boatpark.cz/…iroke-z4915/
Lenka, u vas v Alpach mate Google zakazny?
Nemame :).
Ale nez bych po kouskach kupovala Vertical, k nemu shanela siroke brzdicky, extra kupovala lyze a pak to cele nekde nechala namontovat, tak radeji kousnu do kyseleho jablka a zkusim Radical, coz me nakonec diky priznive setove politice mnichovskych outdoorovych megaobchodu prijde nejen casove, ale i financne levneji :).
Ostatne, uz se stalo, tak uvidim. Ale mozna ty 110mm brzdicky stejne koupim do zasoby, mam ve sklepe jeste dva pary (namontovanych) temer novych (280k & 200k :) ) Verticalu, tak abych mela na dalsich 10 let vystarano.
Hore zdar,
Lenka K.